keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Venetsialais lauantaipäivää

Viimelauantaina hypättiin Jennin kanssa pyörien selkään ja lähdettiin ajelemaan pitkin Kalajoen rannikkoa. Oli aivan ihana ilma ja super kivoja kuvauspaikkojakin löytyi reissun varrelta.
Joten tässä olisi muutamia otoksia sieltä! 
Jennin lauantain asuna on X-Globelta ostettu ihanan pirteän värinen 
paita, sekä mustat farkut H&M :stä.
Mulla oli tälläkertaa päällä Seppälän ALErekistä löydetyt mustavalkoiset kuvio farkut. Jotka löysin ihan täältä Ylivieskan Seppälästä kesän jälkeen. Mulla ei oo koskaan oikeen ollut mitään kuvio farkkuja, joten päätin extempore sellaiset 8€ :lla hankkia. Ja käyttöä on näille kyllä löytynyt! 
Esimerkiksi juuri tämän Vilan valkoisen neuleen kanssa farkut sopii mielestäni tosi hyvin.
Valkoinen nahkatakki kruunaa vielä mielestäni koko asukokonaisuuden. Takin olen saanut kummitädiltäni kesällä, alunperin tämä on ostettu Cubukselta.
Tarkkasilmäiset saattavatkin huomata, että kaulassa mulla roikkui Guess :in hopeanvärinen kaulakoru, jonka myös olen saanut kummitädiltäni. 
Mulle on tullut esimerkiksi ask :iin kysymyksiä, että missä mökissä me oltiin Kalajoella? Sun muuta.. Joten ajattelin, että laitan tämän postauksen loppuun nytten muutamia 'sisustus'kuvia meidän mökistä.
Mökin sisustus oli todellakin mun mieleen, rakastan tälläistä niinsanotusti hieman romanttista sisustustyyliä, joten olisin voinut kaapata omaanhuoneeseeni sieltä esimerkiksi tämän super ihanan sohva/sängyn, joka näkyy alemmassa kuvassa.
Minkälainen on teidän sisustus maku?

Ei kommentteja: