keskiviikko 17. syyskuuta 2014

My birthday gifts

Heissan! Niinkuin otsikosta voi päätellä näytän teille tänään mun synttärilahjoja, joita sain muutama viikko sitten torstaina kavereilta! Me vietettiin siis täällä meillä mun synttäreitä mun rakkaitten kavereitten kanssa. Oli ihan huippu ilta!
Kiitos vielä kaikille tosi paljon jokka olitte mukana juhlimassa! :-)
Kattelin muutama viikko sitten Seppälästä itelle uusia kuoria ja nää musta-valkoraidalliset oli ihan lempparit sieltä Seppälän valikoimasta! Ja kuinkas ollakaan Laura oli ostanut juuri ne mun suosikki kuoret mulle! Kiitos laura ihan älyttömästi, nää kuoret on tulleet nyt jo tän viikon aikana tosi kovaan käyttöön! (-:
Sain myös kaksi makean tuoksuisia suihkugeeliä. Oon kerennyt testailla jo tätä kuvissa oikealla  puoleisella näkyvää tuotetta ja tää on tosi ihanan tuoksuista ja levittyy erittäin hyvin iholle.
Sekä sain myös ihanan mansikan tuoksuista vartalorasvaa, jota en vielä ole päässyt kokeilemaan. Sillä päätin, että käytän eka kaikki muut rasvat loppuun ennenkuin aukaisen tämän purkin.
Mulla on tällähetkelläkin saman merkkistä rasvaan, mutta vain erissä tuoksussa, joten uskon tämänkin olevan tosi hyvää!
  Nytten, kun nämä Baby Lips:itkin on tulleet Suomeen niin pakkohan niitä on päästä testaamaan!
Sain lahjaksi tämän sinisessä putilossa olevan kosteuttava huulivoiteen. Joka jossa on hyvin mieto Sitruuna-basilika tuoksu. Tämä sisältää +20 asteen aurinkosuojan! Joten tää on aivan älyttömän hyvä tuote huulille! Oon käyttänyt kyseistä tuotetta melkeenpä joka päivä. Suosittelen!
Toisena Baby Lips:in tuotteena sain vähän väriä tuovan Peach kiss nimisen huulivoiteen.
Tää tuo mun huulille pienen vivahteen nuden ja persikan värin sekoitelmaa sekä superihanaa shimmeriä. Luin netistä, että voide sisältää aloe veraa, hunajaa ja sheavoita, joiden huulien ihoa hellivät ainesosat tekevät huulista pehmeät ja täydellisen kosteutetut jopa 8 tunnin ajan!
Tää täydellisyys on kulkenut mun penalissa jo viikonverran ja voin todellakin sanoa, että tämän parempaa huulituotetta en ole koskaan kokeillut!
Sain Venlalta tälläisen yrtti jalkakylvyn. Oon niin kauan halunnut koittaa jotain tän tyylistä ja nyt mä sain täälläisen ihan itelle! En oo vielä kerennyt päästä testaamaan, mutta se olisi kyllä suunnitelmissa nyt tulevalle viikonlopulle!
Sain myös superihanan muumipyyhkeen Miljalta!
Tiian antamasta paketista löytyi mun toivottu Sibel merkkinen harja. Tää on mun mielestä just samanlainen kuin Tangle Teezer, mutta vain varrellisena! Tää on mun mieletä jotenki kivempi, kun tästä saa hyvän otteen harjatessaan hiuksia toisinkuin niillä Tangle Teezer :llä.
 Oon niin innossaan kun sain tämän! Kiitos vielä Tiia! (-:
Harjan lisäksi sain myös näitä 'puhelinlanka ponnareita', jotka on päässeet mulla jo suureen käyttöön.
Sain myös ihanan pienen käsisaippuan ja kasvonaamion. Oon ihan *inlove myös näihin kasvonaamioihin, joten tää oli ihan nappi synttärilahja just mulle!
Ja tottahantoki, aina pitää saada karkkia ja etenkin suklaata lahjaksi! Vai mitä? (;
Tälläkertaa sain Milkan Luflee caramel suklaalevyn ja tää pääsi aivan varmasti mun lemppari suklaalevyjen joukkoon! Ooh nam. 
Toisena sain Fazerin mansikka suklaata, joka on kans ihan super ihanaa! 
Näin tässä oli kaikki kavereiltani saadut lahjat (Lukuunottamatta lahjakortteja ja rahaa)
Mitä te piditte mun lahjoista? Oliko joku teidän ehdoton lemppari?
Itse en ainakaan osaa sanoa mitään lempparia, koska kaikki oli mun mielestä tosi ihania juttuja!

Ei kommentteja: