perjantai 5. syyskuuta 2014

FIREWORKS!

Nyt olisi sitten vihoviimeinen Venetsialaispostaus 2014 käsillä. Sillä tämän postauksen jälkeen olen saanutkin selattua kaikki menneen viikonlopun kuvat läpi. Toivottavasti teitä ei haitannut kun tein tämän Venetsialaispostauksen näin vähän pitemmän kaavan kautta. Sillä musta itsestä oli kivempi käydä läpi viikonlopun tapahtumia vähän 'pienemmissä erissä'. 
Tässä postauksessa on kuvia lauantai-illasta, enimmäkseen ilotulituksesta. Joka on jokavuotinen suuren, suuri tapahtuma Kalajoen hiekkasärkeillä. Kuulin, että tänä vuonna kaikkiin raketteihin olisi käytetty noin 15 000€. Ihan älytön summa! Sillä rahalla olisin saanut vaikka mitä ihanaa..
vaatteita, koruja, laukkuja... ahh. Mutta toisaalta tuo oli mahtavin ilotulitus mitä mä oon koskaan nähnyt! Sinisiä, punasia, keltaisia ja vihreitä raketteja, isoja ja pieniä, koukeroita, palloja...
Kaiken kruunasi vielä monet sadat soihdut pitkin särkkiä.
Tässä on muutamat kuvat siltä illalta, toivottavasti pidätte! (-:
Kävittekö te katsomassa kalajoen raketteja? Entä kävittekö jossain muualla? Kenties itse ampumassa niitä?
Kiitos vielä ihan superpaljon kaikille, jotka olitte viettämässä mun kanssa venetsialaisia! Oli aivan ihana viikonloppu! Seuraavassa postauksessa saatte nähdä mitä mä puuhailin eilen illalla, mutta ei siitä vielä sen enempää.

Nyt sanon kuitenkin heipat ja oikein ihanaa viikonloppua kaikille! 

Ei kommentteja: