perjantai 26. syyskuuta 2014

SYKSYISTÄ ASUA

Hui, tästä onkin aikaa kun käytiin Lauran ja Venlan kanssa näpsimässä näitä tämänpäivän postauksen kuvia. Nämä ovat vain jostain syystä unohtuneet mun kuva-arkistoihin.
Tai sitten olen vain ajatellut, että odotan sitä 'oikeaa hetkeä' jolloin julkaisen nämä asukuvat. 
Joten tässä näitä nytten olisi! Toivottavasti pidätte mun asusta! (-:
Muistatteko, kun tein noin kaksi kuukautta sitten ostospostausta? Siinä postauksessa oli tämä superihana neule, joka on nyt kuvassa. Ostos postauksen pääset klikkaamalla tätä. Paita on siis Stationilta ostettu. Oon niin ilonen, kun tämä tarttui sillon mukaan, koska tää on tullut niin isoon käyttööön tässä lähi päivinä, kun ilmat ovat kylmenneet !
Oon myös rakastunut korviani myöten näihin älyttömän sulosiin koirakännykkäkuoriin!
Tilasin nämä Miniinthebox nimisestä nettikaupasta kesän alkupuolilla.
Nää Vagabondin kengät on päässeet mulla kyllä ihan super kovaan kättöön nyt varsinkin syksyllä.
Oon muutenkin jotenkin ihastunut vaaleisiin pastellinsävyihin sekä tälläiseen ns maantienruskeaan väriin. Tätä ruskeaa väriä löytyykin heti mun farkuista jotka oon löytänyt viimekesänä Oulusta. Kauppaa en valitettavasti muista, mutta nää farkut on mulle kuin tehdyt!
Mulla ei oo koskaan ollut näin ihania farkkuja!
Laukkuna mulla on Ted Baker :in laukku, jonka olen saanut kummitätiltäni.
Toivottavasti piditte tästä postauksesta! Hoksasin juuri, että postauksia ei olekkaan tullut vähään aikaan.. Syynä siihen on ollut yksinkertaisesti koulu. Sillä nyt lähiaikoina mulla on ollut tosi paljon kokeita ja testejä jotka se on vieneet kaikki mun motiivin hippuset tämän blogin suhteen.
Nyt mulla on kuitenkin inspistä ja aikaa toteutella tänne kaikenlaisia postauksia, sillä ensiviikollakin on tiedossa tet-viikko! Jihuu*

1 kommentti:

heidi kirjoitti...

Tosi kiva asu :)

elamanikuvina.blogspot.fi