maanantai 28. heinäkuuta 2014

YÖKULÄILYÄ MUMMULASSA

Eilen mä ja mun pikkusisko Veera lähdettiin yhden yön yökyläily visiitille mummulaan.
Ihanan ilman vuoksi otettiin hiukan aurinkoa mummulan suojaisella ja superlämpöisellä takapihalla.
Kun aurinkoa oli tullut tarpeeksi otettua käväistiin suihkussa ja hurautettiin autolla kohti Oulaisia, 
jossa on mummun ja papan suloisen pikkuruinen kesämökki.

Illemmalla palattiin takaisin Ylivieskaan ja lähdettiin Veeran kanssa näpsimään muutamia kuvia.
Osat tämän postauksen kuvista on otettu mun kännykällä, joten laatu saattaa olla hiukan sitä sun tätä.
Mutta älkää välittäkö siittä!

 Halusin olla eilen mahdollisimman kevyissä ja rennoissa vaatteissa.
Joten valitsin paidaksi kovastikäytetyn Cubuksen valkoisen t-paidan mallisen napapaidan. 
Hups, hoksasin että tämä paita onkin näkynyt nytten lähiaikoina tosi monissa postauksissa,
mutta älkää huoliko on mulla muitakin paitoja! :D
Housuina mulla on kauan, kauan sitten hankitut shortsit KappAhal:ista.
Laskeskelin tuossa, että nämä shortsit on ollut tosiaan mulla noin kolme vuotta, joten nää on todellakin kestänyt tosi hyvin kovassa käytössä! Vyön mä oon ostanut muutamavuosi sitten H&M:stä.
Tänään käytiin mummun ja Veeran kanssa shoppailemassa. Sain muutamia aivan ihania juttuja, joten mun on pakko tehdä teille niistä postausta vaikka ensipostauksessa!

Ei kommentteja: