lauantai 26. heinäkuuta 2014

INDIEband

Heipparallaa, tämänpostauksen aiheena on eräs aivan ihana täydennys mun korukokoelmaan!
Sillä mun kummisetä ja hänen vaimonsa toi mulle tiistaina super ihanan rippilahjan!
Pienestä söpöstä valkoisesta pienillä palloilla koristettusta lahjapussukasta löytyi tämä...
 INDIEband merkkinen ihana rannekoru. Mä en oo koskaan ennen törmännyt kyseisiin tuotteisiin, mutta kun selasin INDIEband :in nettisivuja niin rakastuin tuotteisiin täysin! 
INDIEband:illä on myös instagram, facebook ja twitteri sivut 
joihin pääset nimellä

INDIEband bracelets

Suosittelen käydä stekkaamassa!
Korut saa aivan oman persoonallisuutensa mukaan valita itselleen juuri sopivaksi.
Klitteriä, variä, nahkaa, riippuvia koristeita, helmiä, ketteinkejä...
Aivan miten itse haluaa!
     Helsinkiläinen Tiia tekee korut aivan itse alustaalkaen, 
jonka takia nämä korut minua varmaan innostavatkin näin paljon!
Tämä mulle tehty koru on juuri se munlainen. Oikeat värit, oikea koko! *perfect
Innostuitko kyseisestä merkistä? 
Suunnittelitko jo mieleesi omanlaisesi täydellisen nahkarannekorun?
Entä mitä piditte tästä mun saamasta lahjasta?

Ei kommentteja: