torstai 17. heinäkuuta 2014

VAIN KUULUMISIA

 Noin puolivuotta sitten muhun otti yhteyttä bloginkautta eräs nuorinainen. Jolla oli tulossa häät tänne Ylivieskaan. Ja hän kysäisi, että olisikos mulla aikaa ja halua tulla kuvaamaan tämän nuorenparin häita näin heinäkuussa! Ette arvaakkaan kuinka iloinen olin, kun luin tämän kysymyksen blogin kommenttibox :ista! Ensimmäinen niinsanottu 'hyötyasia' joka tulee mulle blogin kautta! 
Tottakai päätin ottaa kuvaustehtävän vastaan! 
Pitkän, pitkän odotuksen ja jännityksen jälkeen homma oli purkissa ja kuvaajakin ihan tyytyväinen suoritukseensa! 
Nyt vasta hoksasin, että kuinka tämä blogin ylläpitäminen oikeesti 
auttaa mua tulevaisuuden suunnan haussa ja kokemuksen saannissa!  
 Mmh, mitähän muuta mä oon saanut aikaseksi tässä kuluneen viikon aikana..?
Ainakin oon saanut helposti netflix ja konekiintiön täyteen. Sillä näin huonoina ilmoina sitä ruutua tuijottaa enemmän kuin oma pää edes sallisi. Kavereita oon nähnyt lähiaikoina oikein urakalla. 
Melkein jokaikinen päivä on pukattu täyteen kavereiden tapaamisia sunmuita kivoja menoja.
Oon tutustunu nyt kesän aikana tosi moneen, aivan super ihanaan ihmiseen! 
En edes muistanu, että uusiin ihmisiin tutustuminen voi olla noin kivaa ja mieltä piristävää! (-: 
 Huomenna aamulla mä hyppään parhaankaverini kanssa junaan, joka suuntaa raiteensa kohti Kokkolaa.
Eli koko huominen päivä on omistettu shoppaamiselle ja ihanan ystävän kanssa höpöttelylle! *JIIHAA
Joten kyseisestä Kokkola extempore reissusta saattaa tulla postausta lähiaikoina! (-;

Ei kommentteja: