maanantai 16. kesäkuuta 2014

RIPARI - AHIS

Heips, nyt on sitten kotiuduttu muutan viikon riparin jälkeen. Ja juhlatkin on juhlittu mun osalta! 
Olin siis Aholansaaressa 2-14.6 riparilla! Ja tää ripari oli mulle aivan unohtumaton kokemus! 

Sekoiltiin, naurettiin, itkettiin, uitiin, opiskeltiin, patikoitiin, otettiin aurinkoa ja melottiin.

Sain aivan ihania ja unohtumattomia kokemuksia ja kavereita sieltä ja en ikinä tuu unohtamaan meidän Ahis 1. ryhmää! Siittä tuli mulle kuin toinen perhe! 
Toivon, että saisin nähdä vielä joskus kaikki ryhmäläisemme samassa kokoonpanossa ja nauramassa samoille "Inside läpille" mille naurettiin ihan hulluna riparillakin! (':

 Paita, hame ja lasit - Cubus

Talviturkki tuli heitettyä, ja juuri sopivaan aikaan! 
Sillä vesi oli aivan tajuttoman lämmintä ja ilma mitä ihanin! 
 Ekan viikon viimeisenä päivänä kaikki riparilaiset hyppäsivät lautan kyytiin, joka vei meidät Tahkovuoren juurelle. Jonka kivikkoista ja jyrkkää mäkeä lähdettiin sitten kiipeämään kohti huippua.
Kyseinen vuori on noin 1-2km korkea (?), joka ei kuulosta yhtään pahalta..
Mutta kun sitä lähtee kapuamaan ylös asti, niin äkkiä kyllä hengästyy ja toivoo, että oltaisiin jo perillä mahtavien maisemien kera!
 Parina päivänä pelattiin jalkapalloa aholansaari vs. Espoo. 
Ja kuinkas kävikään, me rökitettiin Espoo molemmissa peleissä! ;)
Kiitos vielä kaikille saaressa oleville henkilöille! 
Te autoitte mua aloittamaan tulevan kesän mitä mahtavammalla tavalla! (-:
Rippijuhlista tulee vielä erikseen postausta, sillä muuten 
tämä postaus olisi venynyt aivan turhan pitkäksi!

 ps. pahoittelen, jos osa kuvista (panoraama kuvat) ovat hieman huono laatuisia, sillä oon ottanut ne kännykällä! 

Ei kommentteja: