tiistai 17. kesäkuuta 2014

CONFIRMATION 14.6

Tässä postauksessa kerron siis erikseen vähän mun konfirmaatiopäivästä ja rippijuhlista.
 Konfirmaatio tilaisuus meni mun mielestä yllättävän nopeasti. 
Sillä jännitin vain kokoajan sitä, että enhän tukehtuisi ehtoollisleipään ja ettenhän vahingossakaan sylkäisisi viinejä papin syliin.  
Mun onnekseni sain nielaistua viinin yhellä kulauksella alas ilmaan minkäänlaisia happamia irvistyksiä.
Ja leipäkin meni aika helposti kurkusta alas ilman, että se olisi tarttunut kitalakeen kiinni. :D



Mekon oon ostanut X-Globesta ja helmikorun Glitteristä.


Rippijuhlat mulla pidettiin konfirmaatio tilaisuuden jälkeisinä päivänä, eli sunnuntaina (15.6)
Juhlat meni ihan älyttömää vauhtia! 

miten se aina menee niin, että se mitä odottaa pitkään on hetkessä takana päin?

Sain aivan uskomattoman ihania lahjoja ja kortteja! Tässä on pieni osa lahjoista..
 Tommy Hilfiger:in kultainen rannekello, jonka sain isovanhemmiltani. Oon niin in love tähän, että pelkään melkein tän käyttämistäkin. Ettei vaan tule naarmuja? Ettei vaan tää mee hukkaan? ...
Mutta käyttöä vartenhan tää mulle on silti hankittu, joten jos yrittäisin nyt vain rentoutua nuitten luulojen suhteen? Kellon taakse on kaiverrettu mun nimi ja konffis päivämäärä, joten tää kello on mulle tosi tärkee! 
 Sain Tanelilta ihanan ruusun lisäksi myös aivan täydellisen enkelikorun, jossa on pieni vaaleanpunainen timantti! Tää on ehdottomasti mun yks lemppari koru ja tulee aivan varmasti riippumaan mun kaulassa tosi, tosi paljon rippiristin lisäksi! (-:
 Kummitätiltäni sain kaksi Escadan hajuvettä. Tuoksuissa Born in paradise ja Taj sunset.
Multa on kyselty, että kumpi on parempi tuoksu, mutta en oikeasti osaa siihen vastausta sanoa..
Sillä tykkään kummastakin erittäin paljon! Kiitokset näistä siis mun ihanalle tätille! <3

Kiitos vielä tuhannesti kaikille, jotka olitte viettämässä mun juhlia täällä meillä ja Aholansaaressa,
sekä kiitokset myös kaikille onnittelijoille! (-:

Lähden viettämään juhannusta toiselle paikkakunnalle, 
ihanien ihmisten seurassa, joten viikonloppuna ei valitettavasti tule postausta. 
Ja yritän saada myös bändikatselmuksen videon tehdyksi juhannuksen jälkeen! 

Oikein mahtavaa juhannusta kaikille ja ottakaa rennosti!

2 kommenttia:

HENNA kirjoitti...

Aivan ihania kuvia koko blogi täynnä! Vitsit kun rupes tekeen kakkua mieli nuiden ihanien kakkukuvien jälkeen! :D
Jään seurailemaan myös jatkossa! ;) Ja erittäin upea kellokin vielä!

Olis huippua jos kurkkaisit myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä! Kommentteja kun on aina kiva saada ja antaa, eikö! (; ♥
http://hennankengissa.blogspot.fi/

Unknown kirjoitti...

Kiitos paljon! (-:
Juu käyn tsekkaan ja jätän kommenttia!