keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

MUN JUHANNUS

Miten teillä meni juhannuksen vietto?
Itsellä ainakin koko juhannus meni tosi rennosti ja mukavasti Mustasaaressa mökillä laiskotellen. 
Oltiin siis vuokrattu sieltä perhetuttujen kanssa mökki neljäksi päiväksi.
Aika meni kuitenkin kuin siivillä,
grillaten, saunoen, pelaten, tsillaten, soutaen ja rennosti aikaa viettäen.
Mulla ei oo tän enempää höpöteltävää teille juhannuksesta, joten annetaan kuvien puhua puolestaan!

 Toivottavasti teitä ei haitannut tämä kuvien valtaama postaus tälläkertaa!
Sillä mun mielestä fiilis näkyy ehkä ennemmin kuvissa, kuin että alkaisin kertomaan teille pitkää tarinaa siittä mitä me syötiin, tehtiin joka päivä yms..

Aattelin kuitenkin kertoa teille, että sain sattumalta kesätöitä!
En siis itse ollut hakenut niitä, mutta sain sen tet jakson kautta! Itseasiassa oon aika fiiliksissä tästä kyseisestä työstä, sillä pääsin ottamaan ottamaan kuvia
Ylivieskan kaupungin nettisivuille, mainoksiin ja esitteisiin!
Joten kesä on mulla oikeastaan täyttä kuvien näpsimistä, mutta eipä tuo haittaa!
Sillä eikö se niin ollut, että harjotus tekee mestarin. (;
Älkääs siis ihmetelkö jos näätte mut pyörimässä ympäri
kaupunkia kamera kädessä, sillä oon sillon vaan töissä..!

Oottako te saanu kesätöitä, jos ootte niin millasia? 

Ei kommentteja: