sunnuntai 10. elokuuta 2014

"Tää on se mun juttu."

Moikka vaan kaikille siellä ruudun toisella puolen!
Torstaina me lähdettiin vähänkuin extempore reissulle Kuopion IKEAAN ja Matkukseen.
En oo koskaan käynyt Matkuksessa ja se kyllä täytti mun kaikki odotukset!
Kauppoja, kauppoja ja kauppoja... Mutta onneks mulla oli ostolakko meneillään! 
Muuten olisitullut ostettua aivan liikaa kaikkea ihanaa alennus myynneistä. Hups.
Kröhöm, no jos aivan totta puhutaan niin kyllä mä vähän sitä lakkoo joustin.
Yks ALE paita, kaks taulunkehystä ja meikkien säilytys laatikko tuli maksettua omasta lompakosta.
Yks lempiostos oli aivan ehdottomasti Clas ohlson:ilta ostettu Longboard.
Sain tän ns. etukäteis synttärilahjaksi. Enkä kyllä kadu hetkeäkään tämän saamista!
Vaikka hintahan oli tosi alhainen ja laatukaan ei ole mistään parhaasta päästä.
 Mutta ainakin olen nyt päättänyt, että "tää on se mun juttu!"
Ajattelin kuitenkin tilata uuden ja paremman laudan Tampereelta offshore nimisestä skeitti kaupasta.
Ihan super kivaa rullailla pitkin teitä tuolla! Se on niin rentoittavaa ja mukavaa hommaa!
Toki tässäkin hommassa on vielä paljon opittavaa, mutta nyt olen ainakin päässyt jo hyvään vauhtiin
kyseisen harrastuksen parissa! Onko teillä Cruisereita ja tälläisia lonkkuja?
Jos on, niin mitä te tykkäätte niistä? Olis tosi mielenkiintosta kuulla myös muitten mielipiteitä kyseisestä touhusta! (-:
Kengät / Vans  -  Housut / X-Globe  -  Paita / Canarialta  -  Kello / Tommy Hilfiger 


Veeran perjantain skeittaus asuun kuuluu:
Kengät / Söpöt pinkit Conssit  -  Adidaksen Caprit / Kärkkäinen  -  Toppi / H&M
Kypärä on tälläetkellä aivan ehdottoman tärkeä. Ainakin mulle! 
Koska mulla ei taitoo oo vielä niin paljoa, kuin ammattilais skeittaajilla.. 
(Eikä varmaan koskaan tuu olemaankaan) Joten kaivettiin kaapista iskän vanha melontakypärä ja maalattiin se oranssin väristä matta mustaksi. Mun mielestä ainakin kypärä näyttää kuin uudelta! 
Entä teistä?
Käytiin moikkaamassa samana iltana myös Neeaa ja Jenniä koulun pihalla.
Mietittiin siinä samalla, että nää kouluvuodet on hurahtanut ihan älytöntä vauhtia, ihan kuin vasta oltaisiin istuttu ala-asteen pulpeteissa aivan tietämättöminä tästä koko yläaste maailmasta.
Ja huomenna mä jo meen ysille, ihan hurjaa kuinka aika menee näin nopeaa!!

Illalla palattiin kotiin Veerankanssa vasta kun aurinko oli jo laskenut.
Mun mielestä näistä kuvista tuli aivan ihanan näköisiä ja värisiä!

Ei kommentteja: