sunnuntai 24. elokuuta 2014

1. VASTAUSPOSTAUS

Nyt ois sitten luvassa vastauspostausta. Kysymyksiä tuli tosi kivasti, joten päätin tehdä vastauspostauksen kahdessa eri osassa. Tässä olisi nytten ensimmäinen osa!
Mikä on sun lempivuodenaika? Kesästä tykkään eniten.

Paras asia tänä vuonna? Varmasti ripari/rippijuhlat ja koko kesäloma oli tosi ihanaa aikaa! (-:

Missä maissa oot käynyt?  Englannissa, Ruotsissa, Espanjassa kaksi kertaa ja Kreikassa

Miks sulla on anoesto? Mulla oli anoesto, koska noin puolivuotta sitten mulle tuli tosi paljon kaikkee negatiivista/haukkuma kommentteja tänne blogiin. Mutta ajattelin, että antaisin nyt olla ainakin jonkun aikaa tuon anoeston pois päältä ja katsoa, että minkä tyylisiä kommentteja nyt tulee!


Lemppari kosmetiikkamerkki? Lumenea ja Maybellinea oon käyttänyt eniten.

Unelma-ammatti? Personal trainel tai joku liikunnanohjaaja. Oon myös haaveillu hammashoitajan urasta. Sekä valokuvaus olisi tosi mielenkiinotonen ammatti, mutta harmi vain se taitaa mulla jäädä vähän enimmäksen harrastuksen puolelle.
Haluaisitko vaihto-oppilaaksi tai kielimatkalle? Ois super siistiä lähteä vaikka jonkun kaverinkanssa kielimatkalle! Vaihtoon en kuitenkaan haluais mennä, koska se ois mulle ehkä vähän liian pitkä aika olla erossa perheestä, poikaystävästä ja kaikista kavereista.

Tykkäätkö leipoa? Joo tykkään tosi paljon! Nyt se on jäänyt vaan vähemmälle, kun koulu vie niin paljon aikaa. Joku pyysikin edellisessä postauksessa, että voisinko tehdä uunijäätelön ohjeet postauksen. Niin sellaista olisi luvassa tässä ennen joulua! (-:

Lempiherkku? Varmaan mansikat & suklaa. nams*
Meetkö lukioon vai amikseen? Lukioon oon aatellu mennä.


Paljonko sun ka oli? 8.7


Lempikouluaine? Jos liikunan, kässän, kuviksen ja musiikin voi laskea kouluaineiksi. Niin ne ehdottomasti! ... Jos taas ei voi laskea niin varmaan biologia ja matikka.

Inhokkikouluaine? Mä en tykkää hirveenä ruotsista enkä uskonnosta.


Aine, joka on sulle helpointa? Oiskohan se biologia!
Pidätkö saunomisesta? Oon ehkä vähän kyllästynyt saunomiseen, sillä uinnin parissa saunaan pääsee melkein joka päivä. Joten kotona ei sitten tulekkaan käytyä saunassa niin monesti. 

Lempikukkasi? Ruusu ja orkidea.

Pidätkö lemmikeistä ja onko teillä semmosia? En oo oikeen koskaan ollu mikään kunnon eläinystävä, koska oon allerginen eläinpölylle. Joten meillä ei myöskään ole eläimiä, mutta koirista mä tykkään!

Onko sulla allergioita tai sairauksia? Ei oo muuta kuin tuo eläinpöly.
Paras kaveri? Tää on tosi vaikee kysymys, koska mulla on tosi, tosi, tosi paljon hyviä kavereita. 
Parhaaksi niistä ehkä karsiutuu Jenni, sillä oon tuntenut Jennin ihan vauvasta asti ja ollaan aina oltu tosi läheisiä! Mulla on esimerkiksi koulusta ja uinnista aivan ihania kavereita ja ystäviä, 
joten en oikeen voi sanoo niinsanottua parhausjärjestystä.
Oletko tyytyväinen itseesi? Oon mä ihan tyytyväinen, omistan ihanan perheen, poikaystävän, super mahtavia kavereita ja oon mä ihan suht tyytyväinen mun ulkonäköönkin. Ainahan siinä olisi parantamista ja kaiken haluisi muuttaa.. Kuitenkin tällähetkellä olen ihan tyytyväinen itseeni!
Ja eikö niin kuulu ollakkin?(-:

Suututko helposti? Se riippuu asiasta. Ne jotka mut tuntee hyvin tietää, että mä osaan suuttua tai sitten en osaa. Ja mä en todellakaan oo pitkävihainen, että haluan sopia yleensä mahdollisimman nopeaa. Ja pyydän aina anteeks, jos oon tehny jotain väärää.


Oletko herkkä? Tääkin riippuu tosi paljon asiasta, mä joko oon taiko en.

Millainen oot luonteeltas? Tätä pitäis kysyä paremmin joltain mun kaverilta, kun en osaa itse tähän niin hyvin vastata mutta ainakin avulias ja ystävällinen. (:

Kauneinta, mitä sinulle on sanottu? 
"Vaikka koko maailma vihais ja häpeis sua nii muista se,
että mä rakastan ja haluun olla sunkaa nyt ja aina!"
Tässä oli tämänkertainen kysymyksiin vastailu postaus, toivotavasti tykkäsitte!
Seuraava vastauspostaus tulee noin viikon päästä, sillä mulla on nytten tosi paljon koulu kiiretä, testejä, alan treenaan uintia ja aloitan 'uuden salikauden'. 
Toivottavasti ymmärrätte, ettei postauksia tule sentakia niin tiheään tahtiin!

Ei kommentteja: