lauantai 2. elokuuta 2014

DIY korvakoruteline

Heippa vaan kaikille! Tänään päätin tehdä teille DIY postauksen, jota en ole koskaan ennen tehnyt tänne blogin puolelle. Olen halunnut jo kauan mun korvakoruille jonkunlaista telinettä, joten ajattelin, että nyt säästän rahaa ja teen sen itse! 
Toivottavasti tykkäätte tälläisestä hiukan erinlaisesta postauksesta!
 Eli siis korvistelineeseen tarvitset...
 Pitsinauhaa, toki se voi olla aivan mitä vain nauhaa/narua, mutta itse käytin nyt valkoista pitsinauhaa.Kävin tänään tosiaan ostamassa tämän nauhan Tarsuksesta ja hintaa tällä oli 2.99€ 
eli ei todellakaan mitään kallista pitsiä!
 Seuraavaksi tarvitset kuumaliimaa ja sakset.
 Ja tottakai taulunkehykset, jotka satuin löytämään jostain kaapin pohjalta!
 Sitten musa päälle ja hommiin!
 Ensiksi tietenkin leikataan pitsinauhat oikean mittaisiksi. 
Kun kuumaliima on kuumennut tarpeeksi, liimaa nauhat kehyksiin juuri niinkuin itse haluat.
Itse liimasin ne tällälailla ns. symmetrisesti.
 Tää liimaus saattaa olla hiukan vaikeaa, jos yksin sen tekee. Joten kannattaa olla kärsivällinen!
...Niinkuin minä en ollut ja pyysin äitiä liimaus avuksi.
 Vihdoin tuli valmista! Tässä koko 'projektissa' meni noin 30min, eli ei todellakaan kauan.
Itse oon ihan tyytyväinen tähän lopputulokseen ja tää sopii tosi hyvin mun huoneeseenkin. (:
Mitä te tykkäsitte tästä DIY postauksesta??
Saitteko itelle jo inspiksen ruveta tekemään samanlaista korvistelinettä?
Kommentoikaa ihmeessä, että oliko tää postaus ihan syvältä 
vai tykkäisittekö itselle samaliaisesta telineestä?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä pitäis tehdä itsekkin tollainen, kun ei mitään paikkaa ole korvisten säilyttämiseen j atoi näytti oikein kivalta (:

Unknown kirjoitti...

Voi kiva, että tykkäsit! Mulla ainakin on teline päässyt jo kovaan käyttöön! (-: