torstai 6. heinäkuuta 2017

NO TUOTA...

... mistähän sitä pitäisi taas kerran aloittaa? Sen tiedän, että anteeksi en aijo pyytää. En myöskään koe tarvetta selittelyille: "miksi en blogiani ole päivittänyt? missä olen ollut? tai mitä ylipäätään päässäni on liikkunut, kun olen jättänyt blogini täysin huomioitta..?"

Sen voin sanoa, että paljon on tämän vuoden puolella tapahtunut, ja paljon tulee vielä tapahtumaan.
Nyt tiedän, että siellä jotkut uteliaat pohtivat, että "mitähän kummaa se tuolla taas tarkoitti?". Noh vaikka selittellä en aijo, voin silti hieman tapahtuneita teille avata.

Viime kuukausina olen tehnyt hurjan paljon töitä kameran linssin läpi ja istunut koneella lukuisia tunteja muokkaamassa otoksiani sekä saanut päivitellä Ylivieskassa järjestetyn VieskaMaratonin some-kanavia.
Lapsikuvauksien ja rippikuvien lisäksi on mm ylioppilaskuvia tänä keväänä tullut kyllä otettua, ja paljon. Eikä siinä mitään. Super siistiä, että sana on kiirinyt ja ihmiset ovat uskaltaneet ottaa yhteyttä minuun! Olen erittäin otettu siitä!




Nyt kun valokuvaus on kerran otettu puheeksi mainitsen vielä NVK:n, johon liityin kaverini kanssa tuossa alku kesästä. Tämä on siis nuorille valokuvaajille (alle 30v) suunnattu ryhmä, jossa harjoitellaan valokuvaamista erinlaisissa olosuhteissa erinlaisista kohteista. Jos kiinnostuit, voit tsekata Facebookista, jos myös sinun paikkakunnallasi sattuisi löytymään kyseinen ryhmä.

Me matkattiin kaverini kanssa Toholammin NVK-tapatumaan photowalkille, ja hauskaa oli! Alla muutamia otoksia meidän upeista malleista Sandrasta ja Dianasta.






Tämä alkanut kesä on sujunut ainakin omalta osaltani erittäin hyvin! Olen töiden lisäksi matkustellut paljon, syönyt- ja treenannut hyvin, nähnyt kavereita ja ottanut rennosti.
Juhannuksena lähdin poikakaverini ja hyvien ystävieni kanssa Kolille mökkeilemään. Voi pojat se reissu olikin ihana ja rentouttava! Kolilla on niin kaunista, että sinne on pakko päästä joskus uudestaankin!






Niin kuin alussa sanoin: "paljon tulee vielä tapahtumaan" on se aivan totta. Sillä noin kahden viikon päästä on mulla suunta jonnekkin aivan muualle kuin Suomen kansallismaisemiin. Suuntani on kohti tuntematonta, tuntemattomia ihmisiä ja tuntematonta kulttuuria. Joko arvaatte mihin olen menossa?
Sen voin paljastaa, että tästä kolmen viikon kestävästä reissusta tulee minulle olemaan äärettömästi hyötyä mm kevään yo-kirjoituksia varten ja ylipäätään tulevaisuudessa. Hehe, tästä kyllä lisää myöhemmin. ;-)
(Okei okei, Instagramista saatatte jo aijemmin ehkä keksiä minne olen matkalla ennenkuin blogiani ehdin päivittämään.)

Hupsista! Huomaa kyllä etten ole blogiin kirjoitellut aikoihin, sillä sanoja vain tulvii - ja tulvisi vieläkin - mutta ehkä jätän jotain myös ensi kertaan.

Kiitos kun (tai jos) olette jaksaneet odotella postauksiani ja kiitos myös hirmuisesti kommenteista joita viime postaukseen sain. Olette ihania!

Hei hei ja mukavaa kesää!

Ei kommentteja: