lauantai 18. maaliskuuta 2017

VANHOJENPÄIVÄ

Jännitystä, hikoilua, naurua ja onnenkyyneleitä oli mun vanhojenpäivät pullollaan. Tuntuu vielä näin kuukaudenkin jälkeen ettei tuota koko asiaa oikein pysty sisäistämään. Mä tanssein vanhat! Oikeestikko? Vastahan sä hehkutit, että ostit mekon ja, että löysit prikulleen samanlaista glitter luomiväriä kuin siinä mekossakin on. Vastahan te harjoittelitte äidin kanssa kampausta illat pitkät - välillä tuskanhikeä pyyhkien ja välillä taas ilosta hihkuen. Nyt ne on ohi. Tanssit on tanssittu ja mekko ripustettu takaisin varastoon roikkumaan, kenties jotain toista tanssijaa odottelemaan...?

Minulla kävi tuuri mekon oston suhteen, sillä löysin sen käytettynä facebook ryhmän kautta. Korut bongasin viime kesänä H&M:n alennuksista ja kampauksen minulle loitsi oma äitini. Vanhojentansseihin saa kyllä kulumaan rahaa, mutta jos vain yhtään jaksaa kierrellä, etsiä ja harjoitella kampauksen värkkäämistä niin suurilta kukkaron kiristyksiltä välttyy yllättävänkin helposti! Suosittelen.

Voin taata, että vanhojenpäivä on minulle ja varmasti monille sadoille muille oppilaille sellainen asia mikä tästä vuodesta jää päälimmäisenä mieleen. Niin mahtava se oli! Joten nyt, jos siellä ruudun toisellapuolen on joku joka yhtään empii ensivuonna tanssahtelevansa vanhat niin voin tätä kyllä lämpimästi suositella. Siitä tulee varmasti huippukivaa!




















2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Upeita kuvia! Oot tosi kaunis :) Itekin tanssin tänä vuonna ja oli kyllä ihana päivä!

Unknown kirjoitti...

Mahtavaa, kiitos paljon! (-: