maanantai 17. kesäkuuta 2013

Parin kuluneen päivän postaus

Heippa. Eli kerron kuvilla ja pienillä tekstin pätkillä parista kuluneesta päivästä. (:
Nämä kynnet oli mulla koko edellisen viikon.
(Siskon lakka, johon rakastuin!)

Lauantain asu:
Paita: Gina
Housut: X-Globe
Innostuin lukemaan muutamat kirjatkin sadepäivinä! (:
    Sunnuntaina käytiin Jennan kanssa keräilemässä kasveja koulun kasviota varten 
(kesän kotitehtävä)..
^Jenna oli käynyt ulkomailla niin se toi mulle tulijaisia! 
Tykkään tosi paljon nuista korviksista! Kiitti Jenna!! (:  
Lähiaikoina oon käyttäny tosi paljon (ainakin omasta mielestäni) 
aikaa tuohon kasvion tekemiseen ja musan kuunteluun. 
 Sunnuntain asu:
Paita: H&M

Koru: Glitter
Shortsit: Venlan vanhat (Venla myi ne mulle) :)
Leggingsit: H&M
Tänään olin pikkusiskon, Lauran (kaveri) ja Lauran pikkusiskon kanssa. 
Uitiin, syötiin jäätelöä, juteltiin, naurettiin, pyöräiltiin, käytiin kirjastossa, nautittiin kesästä ja pidettiin muutenvain tosi hauska ja mukava päivä! (:
-Iida-

Ei kommentteja: