maanantai 22. huhtikuuta 2013

Sekalaista höpinää (-:

Heips! (-:
Ihan ensiksi kiitos taas, kun olen saanut monta lukijaa lisää!
En olisi koskaan uskonut että mulle tulee näin monta lukijaa!
Aivan ihanaa, kiitti tuhannesti! <3 (:
Toiseksi, kun lupasin tehdä erikoispostauksen 55 lukijan kunniaksi niin teen sen postauksen huomenna tai keskiviikkona!
Saatte kommentoida vielä tänään, että minkä erikoispostauksen haluaisitta, mutta on mulla itselläkin yksi idea. (;
Ja on tosi kiva kun laitatte kivoja ja asiallisia kommentteja välillä. Siittä tulee jotenkin tosi pirteälle tuulelle!
Joten kiitos siittäkin! (-:

Eilen oli tosi rento ja kiva "laiskottelu päivä".
Aamulla katsoin pikkusiskon kanssa elokuvan ja söin karkkia. :P
Joskus vartin yli kaks lähdin pyöräilemään uimahallille treeneihin. Matkaa mulla on kait hallille jotain 3-4 km. (?) Treenit oli aika rennot vaikka loppu treeneistä pidettiin 30min. uintitestin. Yleensä testit tuntuu tosi pitkiltä ja hitailta, mutta nyt aika meni jotenkin tosi nopeaa. (-:
Uin puolessatunnissa 1710m. Ei mennyt mitenkään parhaasti, mutta sain ainakin oman ennätyksen! (:
Treenien jälkeen Vieskalaisesta (Lehdestä) tultiin haastattelemaan uimareita ja meistä otettiin pari kuvaa.

Huhhuh, nyt tuli aika paljon tekstiä, mutta tässä muutama kuva. (:


Treeneistä lähdössä (:

Lappapuuroa.. 

Ajattelin, että voisitte kysellä (asiallisia) kysymyksiä ja voisin sitten vastaulla niihin vaikka perjantaina.
Ja sanoa, että mitä mieltä ootte mun blogista, että mitä mun pitäs parantaa yms.  

Oikein hyvää viikon alkua kaikille! (:

-Iida-

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

tää on hyä just näin, mutta mun mielest kursori vois olla joku muu & favicon vois olla muu kuin bloggerlogo.

http://daydreambymiia.blogspot.fi/

Unknown kirjoitti...

Okei, kiitti paljon!(:

Anonyymi kirjoitti...

miks poistat aina kaikki "huonot" kommentit sun blogista ? musta se on tyhmää