lauantai 30. maaliskuuta 2013

Lankalauantai!

Moi kaikki tipuset!:D
Eli tänäänhän oli se päivä jolloin kaikki trullit kiersivät talosta, taloon virpomassa ja tienaamassa "palkkaa". Kävikö kukaan virpomassa?(: Itse olin luvanut, että käyn mummuloissa virpomassa pikkusiskon kanssa. Tai oikeastaan en edes kunnolla virponut, vaan seisoin siinä pikkusiskon vieressä. Ja tienasin karkkia. :-D
Mun pikkusisko on vielä siinä iässä, että se kävi kaverinsa kanssa virpomassa ja kiersi meidän kaikki naapurit. Mulle tuli sitten mun pikkusiskon kaverin isosisko eli mun kaveri Laura kylään joskus 10.15 niin mehän ei tietenkään vastustettu kiusausta vaan sidottiin huivit päähän ja käytiin virpoon yhdelle naapurille. Ja saatiin tupla patukat ja muutama karkki. :D Ei sitten kuitenkaan kehdattu mennä minnekkään muille virpoon ja palattiin takaisin meille. (-; (Onneksi kukaan muu ei toivottavasti nähny meitä!) :D Lakattiin myös kynnet joista on kuvii alempana!
Illemmalla käytiin sitten Kärkkäisellä ja sain iPadiin kynän, sillä on mielestäni helpompi käyttää iPadia kuin sormilla. (Eli siis suosittelen!) (:
Tässä on  kuvia tästä päivästä!(:

Pikkusisko ja sen kaveri virpomassa!



iPadin kynä
Päivän saldo!:-D

Tehtiin koulussa kässässä huovuttamalla pääsiäis munia!(:


Sitten kun kerkeän teen My Day:n kuvilla!(-:


-Iida-

3 kommenttia:

Franceska Fodor kirjoitti...

katos barbapapa:DD♥

Unknown kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Unknown kirjoitti...

:D jep!